Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ…



Με πάνω από 6.000 φίλους και ...ηλεκτρονικούς συνοδοιπόρους στο facebook έχω μέχρι στιγμής αποκομίσει πολλές γλυκές γεύσεις και μια πικρή. Στο facebook βρήκα παλιούς γνωστούς και φίλους, μου δόθηκε η δυνατότητα να μιλήσω με πολύ κόσμο, να ακούσω απόψεις, θέσεις,αντιλήψεις, να λάβω υπ’ όψιν μου γνώμες που μου δίνουν ιδέες, με προβληματίζουν και με …αφυπνίζουν! Χαμογελώ πολλές φορές γιατί πολλοί δεν πιστεύουν πως όντως απαντώ εγώ και πολλοί νομίζουν ότι πίσω από το προφίλ μου κρύβονται σαράντα γραμματείς και δέκα Φαρισαίοι!


Μου αρέσει η αμφίδρομη επικοινωνία. Άλλωστε για αυτό ακολούθησα τον δρόμο της πολιτικής, για να ακούω καταρχήν και πιστεύω ότι μέτρο του λόγου δεν είναι αυτός που μιλάει αλλά αυτός που ακούει.



Το internet, παρά τις όποιες αντιρρήσεις, είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο μέσο που μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε μια καλύτερη επαφή.
Χωρίς ενδιαμέσους και παρατρεχάμενους...



Η μονή πικρή γεύση που έχω μέχρι στιγμής είναι ότι αναγκάζομαι πολλές φορές να απαντώ μεν ξεχωριστά αλλά τα ίδια πράγματα. Δεν θέλω να φανώ αγενής όταν κάποιος μου κάνει την τιμή και μου απευθύνει το λόγο αλλά ώρες - ώρες είναι εξαντλητικό να γραφώ τα ίδια και τα ίδια.
Πόσο μάλλον να εξηγώ τα αυτονόητα.



Έτσι λοιπόν προχώρησα και ένα βήμα παραπέρα.Με τη δημιουργία του παρόντος ιστολογίου θα έχω τη δυνατότητα να γράφω τις απόψεις και τις θέσεις μου και εσείς φυσικά για τα πολύτιμα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.



Για ευνόητους λογούς ο μετριασμός σχολίων είναι ενεργοποιημένος με σκοπό όχι τη λογοκρισία ( θα το διαπιστώσετε άλλωστε ) αλλά κυρίως την αποφυγή βωμολοχιών και πιθανής απρέπειας που έχω διαπιστώσει σε άλλα ιστολόγια.


Let the – interesting - game begin !


Νατάσα

11 σχόλια:

DraZen είπε...

Καλη αρχη λοιπον κα.Ραγιου!!!
Ευχομαι αυτη η καινουργια σας προσπαθεια να βρει την ανταποκριση που της αξιζει.Μεσα απο αυτην τη νεα διαδυκτιακη γεφυρα επικοινωνιας ελπιζω να δωθει η δυνατοτητα σε αρκετο κοσμο,αρχικα να ενημερωνεται και στην συνεχεια να συνδιαλεγεται μαζι σας πανω σε θεματα της καθημερινοτητας που μας απασχολουν ολους,παντα με βαση την ευθυτητα λογου και τον δυναμισμο που σας χαρακτηριζει...

ΣΤΕΦΑΝΙΑ είπε...

natasa mou....!eimaste oloi edw kai egw akomh pio polu dipla sou...filakia koritsaki mou..na eisai panta kala kai mhn anushxeis osoi se kseroun einai tuxeroi kai osoi den se pisteuoun den uparxei kai logos na tous apantas...!
me ektimisi
markopoulou srefania
*friends apo facebook

Evi Lykou είπε...

Για όσους σε ξέρουν, το ότι γράφεις-απαντάς η ίδια στο facebook είναι αυτονόητο και γίνεται ούτως ή άλλως ξεκάθαρο από τις πρώτες λέξεις...
Χαίρομαι πολύ και για το blog, δίνει όντως νέες δυνατότητες επικοινωνίας και έκφρασης. Μπράβο που το σκέφτηκες κι ακόμα περισσότερο που παίρνεις το χρόνο (όσο κι αν δεν σου περισσεύει) να το κάνεις.
Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!

Matrozos international... είπε...

Υπάρχει η πρόθεση, μάλλον η ευαισθησία και η ανάγκη να ακούς, να αφουγκράζεσαι και να επιβεβαιώνεις σημάδια κατευθείαν από την πηγή. Το μεγάλο πλεονέκτημα του διαδίκτυου με την αμεσότητα που παρέχει στην επικοινωνία των ανθρώπων του ανεπτυγμένου κόσμου είναι σοφό να χρησιμοποιηται από εσάς τους πολιτικούς μπας και καταλάβετε τι γίνεται τριγύρω (εσυ τα πιάνεις οφείλω να ομολογήσω). Δημιουργία, βελτίωση στην έκφραση, ωφελος για την σχέση πολίτη-πολιτικού μα και εφαρμογή ιδεών στην πράξη εύχομαι. Καλή δύναμη και υγιές πνεύμα.

Ιωάννης Παναγιωτόπουλος είπε...

Πολύ καλά έκανες Νατάσα. Καλή δύναμη. Είναι πραγματικά απίστευτο το οτι μια πολυάσχολη κυρία σαν κι εσένα μπορεί και κάθεται και απαντά η ίδια. Το παράδειγμά σου είναι σπάνιο.
http://panagiotio.blogspot.com
Γιάννης Παναγιωτόπουλος, Θεσσαλονίκη

KOMOTHNH είπε...

Καλή επιτυχία.
Καλή δύναμη.

Είμαστε όλοι εδώ για να ακούμε και να διαβάζουμε.

Φιλιά.

http://69100.blogspot.com/
http://komitini.blogspot.com/

Στρατής είπε...

μπράβο κα. Ράγιου! πολύ αξιόλογη κίνηση.
Εδώ πιστεύω θα βρούμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και τον άνθρωπο "Νατάσα Ράγιου" πέρα απο την δημοσιογράφο και πολιτικό.
δείχνετε ότι, σε μία εποχή που η δημοκρατία διέπεται από σοβαρή κρίση και μειώνεται μέρα με την μέρα όλο και περισσότερο από αυτούς που την πρεσβεύουν, εσείς παραμένετε σταθερή στις αξίες και τα πιστεύω σας, παραχωρώντας και προωθώντας στοιχεία άμεσης δημοκρατίας σε όποιον θέλει να ακουστεί...
Να είστε καλά και πάντα τέτοια!

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Καλή αρχή και στην μπλογκόσφαιρα! Πραγματικά απορώ με τα άτομα που θεωρούν, ότι τα γραφόμενα προέρχονται από γραμματείς σου! Είναι τόσο αυθεντικά και αυθόρμητα, που αναδύουν Νατάσα από παντού!! Είμαι πολύ χαρούμενος, που δέσμευσες ένα κομμάτι από τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο σου, για να ενισχύσεις την αμφίδρομη επικοινωνία με όλους τους Έλληνες! Χρησιμοποιείς σωστά τη δύναμη του διαδικτύου προς όφελος όλων μας! Σε διαβεβαιώνουμε, ότι θα είμαστε αρωγοί στην προσπάθειά σου και πιστεύω, ότι από τον εποικοδομητικό διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων-προτάσεων όλοι θα βγούμε κερδισμένοι!! Με εκτίμηση, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΚΚΟΥ
http://jparalias.blogspot.com (ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ...)

Ανώνυμος είπε...

Ένα μεγάλο "Καλώς ήσθες" στην όμορφη, ιδιαίτερη, ιδιότροπη, προκλητική, ενημερωτική, εξομολογητική και ψυχογωγική blog-ό-σφαιρα κι από εμένα!

Είμαι πεποισμένος ότι εδώ μέσα θα γνωρίσουμε τη Νατάσα Ράγιου σαν πολιτικό, σαν άνθρωπο και σαν γυναίκα και όλα αυτά πάντα σε πρώτο πρόσωπο.

Καλή αρχή λοιπόν

Δημήτριος Φωτκατζίκης

Suspect είπε...

Σημασια δεν εχει τοσο η δημιουργια ενος blog απο εναν πολιτικο.

Σημασια εχει αφενος η ανανεωση του, αφετερου ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

Τοσα χρονια στην ελληνικη μπλογκοσφαιρα εχω δει μπλογκζ με αραχνες, μπλογκζ - δελτια τυπου, μπλογκζ που κινουνται μονο σε προεκλογικη περιοδο και ελαχιστα ειναι αυτα που τους αξιζει ο τιτλος "blog"

Καλη αρχη αλλα κυριως ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Κα Ραγιου...

Νατασα Ραγιου είπε...

-Προς Drazen:Πάρα πολυ σας ευχαριστώ, ειδικά γιατί ήσασταν ο πρώτος που κάνατε ..ποδαρικό στο blog μου.. Σημαδιακό...!

-Προς Στεφανία:Άμα εχω φίλους κι υποστηρικτες σαν κι εσένα δεν ανησυχω για τίποτα!

-Προς e.l.:Θα βρω χρονο ακομα κι αν χρειαστει να μην κοιμαμαι..Insomniac στ ονομα και στη χαρη!!

-Προς matrozos international:Ευαισθησια, δημιουργια,εφαρμογη ιδεων στην πράξη...Τα κραταω...

-Προς ioanni Panagiotopoulo:Η Θεσσαλονικη μ εχει κατασκλαβωσει...

-Προς Komothnh :Και η ..Κομοτηνη επισης!

-Προς Στρατή: Αυτος ειναι ο στοχος: Σταθεροτητα σε αξιες και "πιστευω"..

-Προς jparalias: Ευχαριστω Γιάννη μου, το εκτιμω..

-Προς palavos.net:Καλώς σας βρηκα!!!


Ευχαριστω απο καρδιάς

Μηπως να μιλαμε στον ΕΝΙΚΟ ολοι?????